Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji zaprasza do zgłaszania kandydatów do ogólnopolskiego konkursu „Policjant, który mi pomógł”. Celem wydarzenia jest promocja postaw policjantów, którzy zaangażowani są w pomoc osobom w trudnej sytuacji. Zgłoszenia można przesyłać do końca maja 2025 roku. W artykule zamieszczono istotne informacje dotyczące regulaminu oraz kryteriów naboru.
Konkurs „Policjant, który mi pomógł” ma już 18-letnią tradycję i każdorazowo odbywa się pod honorowym patronatem Komendanta Głównego Policji. Do tej pory wyróżniono 85 laureatów, którzy poprzez swoje działania i zaangażowanie przyczynili się do poprawy wizerunku Policji w społeczeństwie. Organizatorem konkursu jest Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji, które zachęca do wskazywania policyjnych bohaterów, którzy w różnorodny sposób wspierają osoby w kryzysie.
Osoby zainteresowane zgłoszeniem kandydata mogą to zrobić, jeżeli znają policjanta, który wykazał się pomocą w wyniku nieszczęśliwego zdarzenia lub wspierał w trudnych sytuacjach życiowych. Zgłoszenia mogą dokonać zarówno osoby prywatne, jak i instytucje czy organizacje. W celu zgłoszenia kandydata, należy zaopatrzyć się w odpowiednią dokumentację, która jest dostępna na stronie konkursu.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 maja 2025 r., a formularze należy przesyłać na wskazany adres e-mail. Wyłanianie laureatów odbywa się przez specjalnie powołaną Komisję, która ocenia kandydatów pod kątem ich zaangażowania w działania na rzecz społeczności lokalnych. Serdecznie zachęca się wszystkich mieszkańców Oławy do udziału w plebiscycie i zgłaszania policjantów, którzy ich zdaniem zasługują na wyróżnienie.
Źródło: Policja Oława
Oceń: Rozpoczął się konkurs „Policjant, który mi pomógł” – zgłoś swojego kandydata!
Zobacz Także